Πρόταση τετράμηνου χρονοδιαγράμματος.

 

 

Σε εξέλιξη βρίσκεται στη Βουλή η συζήτηση για τη σύσταση διακομματικής κοινοβουλευτικής επιτροπής για το αγροτικό ζήτημα, μετά από πρόταση του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη. Όπως αναφέρεται, σκοπός της επιτροπής θα είναι η αποτύπωση των βασικών δυσκολιών που αντιμετωπίζει ο πρωτογενής τομέας και η επεξεργασία προτάσεων για την ενίσχυσή του.

Ο πρωθυπουργός εισηγήθηκε για πρόεδρο της επιτροπής τον βουλευτή Γιάννη Οικονόμου, προτείνοντας παράλληλα ως χρονικό ορίζοντα ολοκλήρωσης των εργασιών τους τέσσερις μήνες από τη συγκρότησή της. Στο πλαίσιο των εργασιών αναμένεται να εξεταστούν, μεταξύ άλλων, το κόστος παραγωγής, οι αρδευτικές υποδομές και η διαχείριση υδάτων, η πρόσβαση σε χρηματοδότηση και εργαλεία κάλυψης κινδύνων, η αξιοποίηση των πόρων της ΚΑΠ, καθώς και η προσαρμογή της παραγωγής στις συνέπειες της κλιματικής κρίσης.

Ως προς τη σύνθεση, προβλέπεται συμμετοχή 14 μελών από τη ΝΔ, τριών από το ΠΑΣΟΚ, δύο από τον ΣΥΡΙΖΑ και δύο από το ΚΚΕ, καθώς και ένας βουλευτής από τα υπόλοιπα κόμματα και ένας ανεξάρτητος. Κατά τη συζήτηση, κόμματα της αντιπολίτευσης ζητούν σαφείς δεσμεύσεις για το εύρος της εντολής και για το πώς τα πορίσματα θα μετατραπούν σε συγκεκριμένα μέτρα πολιτικής, υπογραμμίζοντας την ανάγκη άμεσων παρεμβάσεων στην ύπαιθρο.

Εττικέτες:
αγρότες